Wednesday, June 2, 2010

reunion

Berdebar-debar aku menunggu YM Raja mengambil aku di Jalan Penjara Taiping.Lama juga tunggu Si Raja ni..Suspen juga.Bayangkan dah 17 tahun tak jumpa alih-alih hari ni nak jumpa.Macam jejak kasih pun ada.Bila nampak saja Wira merah yang raja bawa aku macam nak menitis air mata syahdu.Apa yang aku idam kan nak reunion telah termakbul.Aku mengikut kereta Raja Ke Kamalodge yang di janjikan. Bila sampai saja ,Sharifah dah sedia ngan kamera ambil gambar kami.Petang tu kami sembang puas-puas.Walaupun tak ramai tapi aku rasa berbaloi aku datang jauh dari Temerloh Ke Taiping.Lepas makan malam tu kami sembang lagi.Akhir sekali pukul tiga pagi tinggal aku ngan Raja jadi dugong dalam kolam Kamalodge...Gambar tak ada ,kalau tak boleh buat kenangan.

Salam kepada semua Pelatih M4P.......I Love U.....

No comments: